merhaba anneler. oglum 3 hafta once biraz burun akıntısı yaşadı. (anaokuluna gidiyor) sonra biraz düzeldi falan ama nerdeyse 2 haftadır kuru öksürük oldu sonra balgamlı. yemekten sonra öksürmekten kusuyor. şimdi de kulaklarım boğazım ağrıyor diyo. okula göndermeyeceğim yarin. saglik ocagina randevu aldim ama bakarlar mi? ne yapmam lazim. limonlu hafif acılı çorba falan veriyorum yoğurt veriyorum. ne yapmam lazim başka ? 2 gündür öksürüğü çoğaldı. bu kadar sık oksurmuyordu