Gules Kızlar selam şuan çok fena gribim gönül rahatlığıyla yazıyorum testim negatif çıktı hafif bir baş ağrısı var geçmesi için sadece parol mu içebilirm bir de somrasın da hemen emzirebiliyormuyum bilgisi olan varmıdır?