Benimkide öyleydi anneler ben doktoruma sormuştm nasıl rahatsa öyle yatsın ona bırakın demişti sadece yastık olmasın yüzü kapanacak bişi olmasın malesf biz emziği bırakmıyoruz aadece emzik olmas yüz üstü daha rahat nefes alır diye düşüyrm ama onuda bırakmıyor