Merhaba sevgili anneler. 4 gün önce Bebeğim 2. Ay aşısını oldu, aynı gün ben korona oldum. Emzirdiğim için ilaç kullanmadan doğal yollarla atlamak istiyorum. Ancak yediklerim(tarhana çorbası, sarımsak, bal limon vs.) sanırım sütümün tadını değiştirdi. Bebeğim sürekli memeyi ağzından çıkarıp duruyor. Birde sütüm önceden tazyikliydi dünden beri öyle de gelmiyor. Çişinde azalma var gibi geldi ama aç kalıp ağlamıyorda anlamadım gitti.
iyileşmem için birşeylerde yapmam gerekiyor. Hem süt hem hastalık için ne önerirsiniz çok üzülüyorum hepsi üst üste geldi. Sütüm mü azaldı diye stres yapıyorum 😔