Birgoooo
Ben geçenlerde bir instamom’ın bir yazisini okumuştum. Yüksek lisans yapıyormuş, stresten sütü kesilmiş. Tezini falan bitirmiş, ücretsiz izne ayrilayim ayrılmayayim mi diye düşünüyordu. En son ayrılmaya karar verdi. Bu durumlar onda nasıl bir etki yaratmissa artık izin kararını verdikten sonra rahatladigi için sütü tekrar gelmisti.