BaranOgur İyi Akşamlar 7 aylık Bebeğim var. Evi temizlerken bazen çamaşır suyu ve cif kullanmam gerekiyo. Ardından dışarı çıkartıyorum. Lakin çamaşır suyu yoğun kokulu, üzülüyorum. Sizler ne sekilde temizlik yapıyorsunuz?
Nohutannesi BaranOgur sadece tuvalette bazen nadiren mutfak tezgahında kullanıyorum. Yerleri sadece duru su yada sirkeli suyla siliyorum.
Balkizlarim BaranOgur Arap sabunu bulaşık tableti asperox kullanıyorum genellikle çamaşır suyu kullanıyorum ama WC ve lavabolara hafta bir yerlere kullanıyorum 💐💖👌