lidyahsn 3 saatte bir besliyorum gündüzleri mesela 4 te uyudu. 7 de uyandırmam lazım mı yoksa kendi uyanmasını mı beklemeliyim
plakayerli lidyahsn gündüz en uzun uykusu yarım saatlik olan 3,5 aylık bir bebek annesi olarak maşallah diyorum 🧿
lidyahsn plakayerli benim de öyle sadece bugün fazla uyudu. Hastaydı öksürük şurubu kullanıyoruz sanırım o uyku yaptı
Tugbapoyraz Bende uyandirmiyorum 3 buçukta yattı 5 buçukta k3ndi kalktı acıkınca kalkiyo kendileri zaten
Tugbapoyraz Ben bi uyanınca bide uyurken yediriyorum 2 saatte bir hesabına geliyo zaten sende öyle yap istersen