16 gün önce sezeryan oldum kontrole gittiğimde doktorum rahim içinde parça olduğunu Zar olabileceğini söyledi çok kanama pıhtı olursa gel dedi pıhtı şeklinde atmaya başladı kanamam da bitmedi adet gibi gelmeye devam ediyor yarın doktora gideceğim ama böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu