1 yaşında kızım bu yaz 3 ay hep hastaydı en ufak rüzgar yese terlese hasta şuan gene çok hasta acile götürdüm bugün fena grip oldu boğazları şişmiş yavrumun o kadar ağlıyor ki, kan röntgen idrar aldılar temiz çıktı ateşi vardi giderken serum taktılar yarın da çocuk doktoruna randevu aldım size de danışmak istedim aynı durumu yaşayan var mı neden sürekli hep grip ve boğazları şişiyor olabilir ki? Vitamin takviyesi yapsam neler alabilirim ?