aysegulsuerdem selam anneler biz 8.ayı bitirmek üzereyiz ve artık gece beslenmeleri hem bağırsakları hem de mideyi yoruyor. Siz tecrübeli annelerin tecrübesine ihtiyacım var gece beslenmelerini nasıl bıraktınız ?
Bayezidin_annesi aysegulsuerdem bizde 7.55 ayligiz meme emmiyor sadece mama emiyo 2 saatte bir kalkıyor 120 yada 150 CC içiyor deliksiz uyuduğunu hiç bilmem 😂1 haftadır hiç uyumuyorum 3. Dış gelecek onu bekliyoruz