Dabakinci
Merhaba bugün soobaby kanguru aldım pakette 0+ yazıyor diye aldım bebeğim 3 ay 25 günlük internette araştırırken 6 ay gibi bi yazı okudum kangruya koymak icin 6 ay bekleyen yada bu kanguru dan kullanan var mı acaba
Dabakinci
[bilinmeyen] evet ama cok kafama takıldı ben henüz oturtmaya başlamadım kızımı simdi omurgasına bir zarar verir mi korkusu sardı ama yarın kısa süreli deneyeyim bakalım kollar arkadan bağlanıyor mu derken? Sırtta kendileri birleştirmiş yanlardan dörttane ayar yeri yapılmış birde bel desteği var ve bebeğin olcağı kısımlarda ayar yeri var umarım soruna yanıt bulabilmişsindir :)sizinki ne kadarlık bebeğin
Dabakinci
[bilinmeyen] yok yani ayaklar sallanıyor alttan destekli filan ya ondan öle bir düşünceye kapıldım :) aynı kangurudan mı sipariş verdiniz fark lı mı ikinci eli nerden verdiniz
Dabakinci
[bilinmeyen] yaaa ben de daha önce onu duydum ama güvenememiştim bu konuda cok haklısınız gercekten cok cabuk büyüyorlar değişiyor herseyleri bende indirsem artık hic fena olamicak o uygulamayı Sanrm cesaret verdiniz:)