Scl8385 ben endişeliydim senin gibi canım bi arkadaşım dedi ki gitmeden 1 çay kaşığı calpol içir fakat elimde calpol yoktu. Neyse aşıyı olduktan sonra hemşireye dedim eğer ateş yaparsa ne yapmam gerek diye, eğer ateşi 37,5 geçerse 1 çay kaşığı calpol ver dedi . Allah’a şükür hiç ateşlenmedi ama ben her ihtimale karşı gece yatarken içirdim olurda gece ateşlenir ben farkedemem belki diye . Sabaha kadar mışıl mışıl uyudu yavrum