Kızlar lansinoh elektrikli ikili pompayı kullanıyordum fakat çekiş gücü yok denecek kadar azaldı her şeyi denedim bazı parçaları değiştirdim bir süre iyiydi sonra yine aynı ben de aldığım yere iade ettim şimdi sizlerden fikir alcam benim bebeğim buzluğa attığım sütleri içmiyor beğenmiyor maşesef bir sürü sütüm çöpe gitti ne yaptıysam içmedi yani en fazla bir gün önceden sağdığım sütü içiriyorum ya da o gğn dışarı çıkcaksam sabah sağıyorum çalışan biri de değilim sizce tekrar elektrikli almama gerek var mı manuel alsam çok mu zor olur . Dışarı çıkarken sağıp bırakıyorum ve bir gün sonra dışarı çıkcaksak gece sağıyorum sizce ne yapmalıyım şimdiden teşekkürler fikirlerniz için