Kizlar bebeğim 3 aylık , sütümun yetmediğini fark edince mama aldık , fakat çok gazlı ve kolik olduğu için sma comfort aldık 🤔 ama geçen esim ecz da alırken ordaki adam bunu normal mama ile karıştırın yoksa bebek doymaz yine ağlar demiş , bende fark ettim bebeğim hep aç acaba doğru mu doktor öyle biseyden bahs etmedi varmı bilgisi olan