2minosprenses Angelangelll gitim 3te 12 de sabah 10da her saate gitim ama asidan asiya degisiyor ebeye sorup oyle gidiyorum bazi asilar erken olmasi gerekiyor
leynanin_pembemantosuu Angelangelll bizim sağlık ocağımız aşıları öğlenden önce yapıyor 1 yaş aşısına geç gittim elimd son aşı vardı iyiki geldin dedi hep sabah 10 da gidiyoruz aşıya
Angelangelll kenankaan Çarşamba eşim öğleden sonra izin alabiliyor asi için onu beklemek istiyorum olur insallah
Angelangelll leynanin_pembemantosuu bende ilk oğlumda hep sabahları gitmiştim öğleden sonraya aşı kaliyormu hiç bilmiyodum
kenankaan Angelangelll olur tabiki neden olmasın. Hemşireye haber edin yine de, çıkabiliyorlar. Ben çalıştığım için hemşire hanımla telefonlaşıyoruz ayarlıyoruz öyle
kenankaan 1 yaş aşısını bile öğleden sonra mesai bitimi yaptırdım. Hemşirenin haberi olursa aşısını ayırır