Esilanill
Bizim ev 4+1 üçü yatak odası birisi çalışma odası. Hiç misafirlerimin derdine düşmedim. Her kaldıkları evde onlara özel yatak yok sonuçta yatsınlar kanepede. Yerinizde olsam misafirleri değilde çocukları öncelikli tutardım. Aynı oda olunca çocuklar haklı olarak anlaşamıyor. Salonda oturun ve çocukların hepsine ayrı ayrı oda yapın. Çok daha iyi olur, herkesin kendisine özel alanı olur. ☺️