Merhaba hanımlar
Oğlum 20 aylık memeyi kendi isteği ile bıraktı
Fakat yatmadan önce mama süt tarzı birşey vermek gerekiyor tok tutması için
Herhangi birşey içmezse acıkıyor ve kalkıp birşeyler istiyor
Kaşık maması kullanıyorum sulu bi halde biberona yapıyorum onu içerse kalkmıyor geceleri
Fakat devam sütü aklımı karıştırıyor kullan diyorlar
Kullananlar yazabilir mi geceleri uyumadan önce kaşık maması mı daha tok tutar devam sütü mü
Birde sizler toz olan devam sütü mü yoksa kutu sütmü kullandınız