290521uygar Sedaerolx Günde 3 kez 15er damla şeklinde kullandık ilk zamanlar ancak faydasını görmedim, metsil kullanıyorum günde 3 kez 5ee damla çok memnunum.
Purpura26 Sedaerolx Evet benim de bugun çok zordu bütün gün ıkınd ağladı. Yukarda ki arkadaşın yazdığını görünce 10 damla daha verdim. Kakasını yaptı rahatladı. Bundan sonra öyle uygulıcam ben de. Diğer türlü memnun kalmamıştım
ozsez85 Sedaerolx bu doktorun önerdiği doz. Zararını değil çok faydasını gördük. Kullanmadan önce günün aynı saatinde gaz nedeniyle aglama krizleri vardı. Birinci ayın sonunda doktor bilgisi dahilinde kullanmaya başladık ve çok faydasını gördük.
Munevverce Benim bebeğim aşırısı gazlidyi ilk zama lar 10 damla verdik günde 2 kere sonra 8 damlaya düşürdüm bizim gazimiza en iyi geln bu oldu resmen 2 ay uykusuzluktan öl.ek üzereydim cok şükür sav simple hayatımızı kurtardı
Sedaerolx Munevverce aynı şekilde bende uykusuzluktan bayılacam bugun kullanmaya başladık inşallah sizin gibi faydasını görürüz
Purpura26 simaysmother reçetede yazan yeterli olmuyor. bu damşa kana karışmayan direkt bağırsaklardan atılan bi içeriğe sahip. benim doktorum her emzirme öncesi 15 damla ver demişti o şekilde kullandım faydasını gördüm. başta sabah akşam veriyordum işe yaramamıştı. Sedaerolx
Kuzeyinannesi0709 Sedaerolx benim bebeğim 2 buçuk aylık hala kullanıyorum doktor 8 saatte bir 10 damla kullanmamı söyledi iyi geldi bize bide beraberinde bio gaia kullanıyorum
MMuratHan Sedaerolx Bır aylıkken başladık kullanmaya sabah 15 akşam 15 damla şeklinde gayette memnun kalmıştım şuan 4 aylık 1 aydır kullanmıyoruz şükür bitti gaz problemi darısı size olsun
Elifatm1 Purpura26 bizimde ıkınma sorunumuz var bende sap simpleks kullanıyorum gazını rahat çıkarıyor ama ıkınma asla geçmiyor 🤦🏻♀️
ozsez85 Elifatm1 ıkınma mamadan kaynaklanıyor olabilir ( mama kullanıyorsanız) bizde de ıkınma vardı ve mama değişiminden sonra geçti
Gamze_67 Sedaerolx benim bebeğim 2 gün sonra 4 aylık olacak 3 aylık olduğunda gazdan biraz rahatsz olmaya başladı çok aşırı değil ama. Bize verdi doktorumuz günde 3 kere 10ar damla dedi ben sabah akşam veriyorum bazen sadece aksam
Sedaerolx ozsez85 bazen gece doymuyor diye az mama veriyorum emzirdikten sonra sma kullanıyordum şimdi değiştirdim hippe geçtim umarım bu iyi gelir
Zemheriiiiiiii Sedaerolx ben şuan sabah 9 öğlen 12 öğleden sonra 15:00 akşam 18:00 gece 21:00 birde yatmadan önce hep beşer damla veriyorum