Merhaba arkadaşlar 15 aylık bebeğimin ayakları içe basıyor ve çarpık yürüyor bunun için doktora götürdüm büyüyünce geçer dediler ama pek geçeceğini sanmıyorum daha çok içe basmaya başladı daha iyi bir doktora götürmek istiyorum memnun kaldığınız ortopedi doktoru varmı