Havvakck Kızlar ben önlisans bankacılık mezunuyum bu sene tekrardan hazırlanıp sağlık yazmak istiyorum ama herkes çok zor yapamazsın diyo aranızda bu şekilde güzel ilham kaynakları var mi
Wanderlust Havvakck hem lisansta hem de yukseklisansta cocuklu arkadaslarim vardi hatta birisinin bebegi oldugu icin yarim donem uzatti bebegi kucuktu daha tamamladiginda. Siz istedikten sonra hicbirsey zor degil sadece sartlarinizi dusunup gercekten devam edip edemeyeceginize karar verin sonrasi iplik sokugu😊
mustafayamaninannesi Havvakck lisans çalışma ekonomisi endüstri ilişkileri mezunuyum çocuk gelişimi 3. Sınıf öğrencisi bi anneyim neden olmasın okumanın yaşı yoktur ☺️
aylul0 Havvakck bebeğim 2,5 aylık ve ben açıktan Türk dili ve edebiyatı bölümüne kaydoldum, buraya da yazıp sordum hatta kim cevap yazdıysa herkes çok zor dedi ama insanın içinde azim varsa her şeyi başarır. Deneyeceğiz bakalım 🌸
mustafayamaninannesi Havvakck evet açıktan 2. Üniversite olarak kayıt oldum formasyon almayı düşünüyorum biliyorsunuz derslere gitmek gerekiyor takipteyim formasyon haberlerini
aylul0 Havvakck üniversite okurken ya da mezun olduktan sonra ikinci üniversite olarak kaydolabiliyorsunuz sınavsız, öyle yaptım yani sınava girmedim
ozsez85 Havvakck yaparsın, yeter ki iste. Benim yuksek lisansım olmasına rağmen sırf meraktan geçen yıl kodlama ve web tasarım okumaya basladım, zor ama isteyince oluyor
Zhnce Havvakck ben üniversite 1deyken bi abla vardı hamileyken derslere geliyordu 2 sene sonra tekrar aynı dersi almıştık ve bu sefer kızı okul çıkışlarında annesinj almaya geliyordu babasıyla 😄 Cok tatlılardi valla kadın gayette hem hamileyken derslere girdi hemde çocuk olduktan sonra devam da etti okula Yapabilirsin kendine inanıyorsan neden olmasın