Asafemir Gün spinal sezaryen oldum artık kanamam yok gibi ama böyle renkli akıntı geliyo çok az bu normal mi acaba ve vajinamın içi bazen kaşınıyor. Enfeksiyon falan değildir demi kızlar ya 40 gün sonra randevuya gel dedi doktorum
tubabalcihasan Asafemir bnmde sezeryan akintim vardı fitil verdi doktor bey şimdi 40 çıkınca gideceğim kontrole
[silindi] Asafemir gun gun renklı akıntı gelır bana da oyle demıslerdı ama buyuk ıhtımal enfeksıyondur canım yıllardır cekıyorum cunku ben ınsallah hemen gecer 🙏🏻
Cekuli Asafemir sonda ile alakasını ben anlamadım ama kokulu akıntı hiç normal değil sen git doktora canım
Cekuli Asafemir sonda ordan takılmıyor onunla alakalı değildir kanama kesilsede akıntı olur zaten yavaş yavaş rengi açılıp bitmişti Benim