Selinayyyy burdan da sorayım belki bazılarının da ihtiyacı olur. biz landshutta yaşıyoruz. Ben turk vatandaşıyım eşim ve kızım Bulgaristan vatandaşı. Geçen hafta aldım oturum kartımı. Çocuk parasına başvurduk eşim adına ve bizden çok evrak istiyorlar. Turkiueden çıkış yaptığıma dair bir yazılı belge, turkiyeden aldığım doğum parasının makbuzunu, kira sözleşmesi falan. Sizdede bunları istediler mi? Ve ebeveyn parası hakkında sormak istiyorum ne kadar veriyorlar ve nasıl başvuruyoruz diye..