2 ay 1 haftalık kızım var. Hemen hemen hergün dışarı çıkarmaya çalışıyoruz özellikle sahile hava alması için ama malum yaz geliyor tam olarak nasıl giydiricem karar veremiyorum 🤦🏻♀️ Bazen normal takımının üzerine peluş tulumu var onu giydiriyorum üzerine battaniye örtmüyorum, bazen daha ince tulum giydirip penye battaniyeye sarıyorum. Sizler neler giydiriyor veya nasıl battaniye örtüyorsunuz? Hadi şu acemi anneye bir yardım 😄