30undabiranne canim ayni durumu bende yqsadi 2 aylikken basladi kasta ve sirti totosuna kadar geldi daha bir aydir yok ve 10 ayligiz hangi dokyora gitsem cozum olmadi sehir hastanesindeki bi doktor krem verdi triakne ve sivenox diye bir krem bunlari sabah aksam kullandik gecti bizim gunesten fazlasiyla korudum cunku ne kadar gunes alirsa o kadar fazlalasiyor birde bizim tsh yuksek troid ilaci kullaniyoruz onunda etkisi oluyor boyle bir sorununuz varmi