Ozge04858 ben aldım kullanıyorum şuan 11 aylık ama benimki ilk başlarda çok seviyordu şuan kendisi koltuk kenarlarında gezindigi için sevmiyor en fazla beş dakika duruyor içinde. Normalde de gün içinde 15 dakikayı geçirmedim zaten bi zararı olmasın diye. Ama çok faydasını gördüm çünkü çok hareketli bir bebek hiç iş yaptırmıyordu onunla biraz olsun rahatlamıştım