Mehmetereninannesi ben de tam konu açmak için geldim bu postu gördüm. Açmama gerek kalmadı. Meramımı anlatabilirim burada 😄
İlk defa dana rosto yaptım. Yanına patates püresi. Eti saç kavurma olarak yapıyordum tas kebabı yapıyordum ama böyle yapmamıştım. Farklı bir şey olsun pazar dedim eşim de evde diye.Tarif baktım YouTube’dan, sabah buzluktan et çıkardım marine ettim. Tam pişirmek için mutfağa girdim eşim çıkacağını söyledi. Yemek yemeyecekmiş bu akşam….. O kadar moralim bozuldu ki. Ben makarna yemek için can atan, eti 40 yıl aramayan biri olarak akşam çocuğu uyutup romantik bi aksam yemeği yerim artık tek başııma 😄😄 etleri tavaya almaya başlamış olmasam bir gece marine olurlardı daha iyi olurdu ama maalesef işe girişmiştim haberi aldığımda. Artık bir hafta yemek yapmam bu modla 😄