Zuhal1414 Zuhal1414 bize doktor o zamanlar öyle demişti bıraktığı memeden başlasın 9 dk biri 6 dk biri demişti ama bazen saatlerce emerdi yani biraz da bebeğe bağlı o emerken çekemiyor insan hadi 15 dk oldu diye
Beren-2020 2 Ay emzi kızım. Ayda 1 kg alıyordu ve emme süresi 5 6 dkydi 😃 hatta sasiriyordum hemen nasil doyuyor diye
Minigimm16 Beren-2020 ayyy bende okadar doktora sordum ki 6 dk emiyo kilo alımı iyi ama doyuyor mu falan diye 🤣🤣🙈çok korkuyodum az diye artık alıştım
Beren-2020 Minigimm16 valla bende korkuyordum dakika tutuyordum 6 dkyi geçer mi acaba diye😅😅 korkmayın doyuyordur
Minigimm16 Beren-2020 doymasa hem ağlar hem de kilo alımı düşük olur doktor dabsey demiyo doymuyor diye 🤣🤷Rabbime emanet