PelinKaraca Minikprenseees saol canım. Şimdi kilosu iyi şükür. 6 kilo kızım Teyzesi 😊 o ilk iki ayda öyleydi. Doktoru dinlesem kızım o kiloda kalıcaktı. Ağlamaktan katılıyordu yavrum. Bende salak gibi doktora uydum mamayı kestim o zaman alamadı kilo. Sonra baktım doktor boş dinlemiyorum bile hee diyip geçiyorum
Brcstndg Minikkusum mama verirseniz süt üretiminizde ona göre şekillenecek ve zamanla azalacak çünkü süt üretimi arz talep meselesi. Sütünüz varsa ne gerek var ki? Doktorunuzu dinleyin.
Minikkusum Brcstndg çok teşekkür ederim vermeyeyim bakayım buradaki çoğu hanım da öyle demiş daha çok aklıma yattı şimdi
Aslii123 Linakaya kaşıkla veriyorum bebegim 1.5 aylik şuan az az veriyorum küçük boğazında kalmasin diye işkence oluyor.kac aylıkken kaşığı doldurup veririm acaba
Nazlina Minikkusum sutumun az oldugu zamanlarda bile mama vermedim oda emdikce sutum cogaldi neden mamaya yonelme oluyor anlamiyorym sutu var olan anneler icin soyluyorum olmayanlar bas tacı zaten 😟
dilaraefe Minikkusum 5,5 aylık 6 kg zayıf olsun boşver bende emzirmedim aç kalacak diye sağarak verdim şimdi sütüm kesildi
dlkysf dilaraefe benimde 5 aylık 11 günlük, 9 kilo 68 cm. Doktora göre tam ideal kilosunda. Alt sınırında olması gelisimi icinde kötü. Vücüdün ihtiyacı oluyor ki. 🤷🏽♀️Yurtdışındaki dr. lar özellikle öneriyorlar, bukdr emzirme delisi değiller😒Sütü olan emzirsin tabii ama illa emsin diye bebeğe eziyet etmek cok saçma 😱
dlkysf Ama bebek bunlar, kilo lazım zaten. Neden emziriliyor bu bebekler bağısıklık ve kilo alımı için. Demekki sizin için pek farketmiyor varsın zayıf olsun. Ben emzirirken aynı biberon da veriyordum bizde sorun olmadı ikisinide alıyordu. 1.5 aylık bebeğin doyması lazım.
ftmftm Minikkusum bir memenizi tek emzirme mi yapıyosunz sırayla benmde bebeğim 3.ayda daha az almıştı ama hareketlenmeye başlıyolar zayıf olması değil önemli olan sağlıklı olması... huzursuz mu önemli olan o.bide belki yağlı sütü alamıyodur bir memeyi ikişer emzirme yapın ard arda iki defa emzirin ben hep öyle yaptım hatta bazen 3 emzirme az emzdiyse
Minikkusum ftmftm sıra sıra veriyorum ve sütümü sağdığımda üstü baya yağlı neden az kilo alıyor anlamıyorum
Tazeannecik Minikkusum bende aynısını doktorla heo konustum. Bebeğin saat bası emmek istiyor bu cocuk doymuyor dedikçe doktor hayır mamaya gerek yok kilo alımı iyi dedi. Aynı hastenede bütün doktorları gezdim ama hepsi aynı sey söyledi. İştahlı bşr bebek öok emmek ister anne sütü mama kadar tok tutmaz daha çabuk acıktırır falan. Doktor gerek yok dediyse verme hiça. Meme reddi falan yaşayabilirsin
Minikkusum Tazeannecik benimki de ben vermesem hiç aklına gelmicek sanki sürekli ben emziriyorum hiç açlıktan ağlamıyor zaten ağlasa herşeyden önce meme teklif ediyorum
Arzymn Minikkusum mama öneren doktor kötü, önermeyen doktor yine kötü, iyi demiş daha ne desin. Her çocuk aynı olmaz, olmaz , olmazzzzzz, ooolllmazzzzzz......
Deletedmom221 Sırf fazla kilo alması İçin mama vermek saçmalıktan başka birşey değil. Yani tabiki mama kesinlikle kötü değil ben öyle düşünmüyorum bende mama verdim bir kaç kez ama aç olduğu İçin verdim cocuk doyuyorsa ve aylık 600-900 gr arası kilosu artıyorsa ve sağlıklıysa ne gerek var ki?
ftmftm Minikkusum yağlı sütü alamadan göğüs şişiyo olabilr hep ilk gelen yağsız sütü içiyodur ikişer emzirme yapın bide göğsünüz iyice boşalsın
Minikkusum Aysenur57 sağlık ocağındaki hemşire de ölçü bişey demedi az falan gibi ben de ona sormamıştım aslında bilmiyorum o yüzden mi yorum yapmadı