aylakmadam s7 düşün araştır bide bence kuzum bunlrda çok iyi ama s7 halıyı tanımlıyor paspas atarken mopu kaldırıyor halıyı ıslatmasan geçiyor zemin tanımlama özelliği varmış ben paspas artırırken bütün halıları kaldırıyorum yada paspas atması gereken yerleri işaretlemen gerekiyor bazen tam işaretleme yapamıyorum yine de halının uçlarına kenarlarına değiyor mopu. Çok ıslaklık olmuyor nemli gibi oluypr