geceuyumayanne1 Bı kızım var 3 aylık oLacak sürekli gazi var gaz damlası masaj hepsini yapıyorum ama sürekli ıkınıyor karnından gurulduma sesi geliyor 2 gündür karnı çok şiş üstelik bide ağlıyor 🤦 ne zaman gececek bu gaz anneler ne zaman kızım rahatlayacak
Mrbmrb geceuyumayanne1 bizim 4. ayda bitti. Yüzüstü koyun fln. Dönmeye de başlayınca bitiyor hareketlendikçe
Miumiuu geceuyumayanne1 Biz yaklaşık 3 aylık olacağız bitti sayılır kuzucum. Maflor bize çok çok iyi geldi. Onun sayesinde kurtulduk gibi şu gaz olayından🌸