06082021 Bebeğim 1ay 20 günlük biberonla mama verdiğim için memede 5 6 dk emiyor yoğun geldiği zamanlarda sütün sonra ağlamaya başlıyor acaba kaşık biberon alsam işe yarar mı geri memeye döner mi
Yasemin38 06082021 sık sık emzirmeyi dene canım biberonda kolay ulaşım sağladığı için memede çabalamak istemez ağlar
Teachrr 06082021 06082021 ya ağlamasa doyuyo diyebilirdim. Benm bebeğimde 4-5 dk emiyo aynı zamanda doğmuşlar . Ama bir saat sonra tekrar emmek istiyo
Yasemin38 06082021 moralini bozma canım farklı şekillerde emzirmeyi dene yanına yatarak kucağında pışpışlayarak falan.
Yasemin38 06082021 anne sütü alırken sürekli emmek istemesi doymadığı anlamına gelmezki. Temas istiyordur, sancısı olduğu için ağlıyordur ,çenesi yorulduğu için az az sık sık emmek istiyordur
06082021 Yasemin38 yok canım normal şartlarda veriyorum 2 saatte bir bazen 1saatte bir ama aciktiginda ama işte 4 5 dk emiyor sonra gelmeyince süt yoğun ağlamaya başlıyor bağırıyor .tabi biberon öle değil işte
06082021 Yasemin38 evet malesef çok üzülüyorum napcam bilmiyorum kasik biberon alsam nasıl olur acaba
06082021 Yasemin38 ayakta Emziriyorum ama nereye kadar bole devam etcem kollarım uyuşuyor tek elle memeyi tutup tek elle bebeğimi tutunca
Teachrr 06082021 canım bak şeyide deneyebilirsin 2 dk gögsünü sağ sütün çabuk gelmesi için sonrada hemen emzir . Bu durumlarda öyle yapınca sonuç alıyorum ben
Yasemin38 06082021 haklısın canım zor bir süreç. Yanına yatarak denesen belki öylede tutar memeyi sanada kolaylık olur