Bebeğim 20 günlük, o beyaz teni kendini sıkmaktan kıpkırmızı oluyor, popodan gazı emerken de sonrasında da çıkarıyor zort zort bi problem yok gibi ağzından da arada çıkarıyor. 2 gün öncesine kadar hiç kusmuyordu dün koca insan gibi bütün kıyagetimin üstüne kustu yoğundu. Ara ara kusmaya başladı. Devamlı memede olmak istiyor delirmiş gibi ellerini ağzına götürüyor. Daha yeni yediği için vermek istemiyorum çıldırıyor verince susuyor sonra yine ağlamaya başlıyor. Gaz sancısı olduğunu düşündüm bugün dışarı çıkalım dedik pusete bi koydum o ağlayan çocuktan eser yok. Eve geldim denedim pusette uyuyor koca bebek arabasını evin içinde dolaştırasım yok ama uykuya da dalıyor napsam bilemedim. Bu gazsa ne kadar sürer nasıl geçecek canı yanıyor üzülüyorum yediklerime dikkat ediyorum aslında ama kimisi de her şeyden ye olacaksa zaten oluyor ne yaparsan yap fayda etmiyor diyor. Ne yapsam bilemedim gündüz böyle çoğunlukla akşam 7 8den sonra sakinleşiyor gibi fikri olan var mı