Nurhan88 bizde diş sanıyorduk ateşi çıktığında. Lekeler çıkınca Doktora götürdük. Muayene ederken 6. Hastalık net dedi. Ve atlatmissiniz dedi. Beş yaşına kadar çoğu çocuk geçirir bunu dedi kızamıkçık gibi bişi. Kreşe giden abisi ablası yakın bı çocuktan geçmiş olma ihtimali yüksek dedi ve bir hafta öncesinden yegenimle görüşmüştük kreşe gidiyor. Çocuklar arası bı hastalikmis yani. Nette daha ayrıntılı yazar ☺️