Evet canım sadece emziriyorum. Benim gogus ucum hic yok ve sürekli yara oluyor bi süre sol göğsü emzirmedim 2 saatte bir acıkıyor diye 2 saatte bir emziriyorum yada sağım yapıyorum. Saatini geçirdiğin an gogus daha az üretmeye başlıyor. Başlarda hic sürüm yoktu bir sürü kür denedim ettim ama inan tek çaresi bol emzirmek yada sağmak oldu.. galactago bile kullandım ama içeriğindeki zararlı maddeden dolayı bıraktım 3 5 gün kullanıp.. zaten ona gerekte yokmuş. Ben sadece günde en az 4 litre su içmeye özen gosteriyorum onun dışında 2 saatte bir göğsümü boşaltıyorum tamamen ki süt üretsin vücut tekrar.. dene bak sende farkı göreceksin.. bide ben emzirdiysem ülkü hepsini icememistir belki diye yine sağım yapıyorum her emzirmeden sonra 😊 sutu arttırdım ama gogus ucuna çare bulamıyorum bende maalesef 😔