Turashavva2 Kızlar doğumdan sonra ne kadar süre sonra kuaföre gidip bakım yaptırılır boyama kesim vs.
Anne4 Turashavva2 trendyoldan organik boya aldim. kendim boyadim. diger boyalardaki kanserojen bebege geciyor. asiri riskliymis
Cemre_61 Turashavva2 40 ım çıkmadan boyadım vallahi 9 ay zor dayanmıştım zaten kendimi iyice kötü hissediyordum sonuç olarak annenin mutlu olması da önemli mutlu anne = mutlu bebek 🥰
Madina95 Anne4 ilk defa duyuyorum 🤦🏻♀️Bende boyadım hemde iki kere bebeğim 3,5 aylık çok şükür bir sıkıntı yok .Hamileliğimdede boyadım 5-6 kere 🤷🏻♀️
aylul0 Anne4 ben yaptığımı söyledim, yapın demedim. Yapıp yapmamak kendisine kalmış ki burada birçok kadın var emzirirken saç boyatan. Herkesin aklı var değil mi?
Anne4 Madina95 allah korusun da 3.5 aylik bebekte ne skntisi olacak. kotu seylerden bahstmek istemiyorum. kendiniz arastirin