Babe benim bebegimde 34 haftalik dogdu minnacıkti. Şimdi biri görse 8.5 aylık gibi degil diyor. 7 aylık gibi filan diyorlar. Ne yapalım şişirelim mi bebeleri milletle yatıştırmak icin. Burada dışarıda her yerde ayni bu olay. Önemli olan bebeğimin sağlıklı oluşu. Bugün kilosunu yarin boyunu sonra okulunu sonra işini yarıstirirlar , oooo bu bitmez..Takmamak lazim kimseyi.