mom6 Kızlar kırkım çıktı kan lekeye dönüştü sonra akıntılar başladı akıntı olması normal belki ama ne zmaan gecer bu yoğun akıntı acaba merak ediyorum cok rahatsız edici acaba adetten sonramı temizlenip azalırki
Waris mom6 benim çok uzun süre devam etmişti hep günlük ped kullanıyordum. Çok rahatsız edici oluyor haklısınız. Ben 4. Ayımda regl oldum ondan sonra geçmişti tamamen.
MinikCivciv15 mom6 benim 26 27. Gün hiçbişi kalmamıştı. Hiç lekelenme bile kalmamıştı. 39. Gün diye gelmeye başladı. Adet kadar değil ama bayağı da geldi. Acaba adet mi oldum bilemiyorum.