Kızlar oğlum ekim sonunda 2 yaşına girecek inşallah. Bu hafta çarşafında sıvama saç gördüm daha önce hiç böyle olmazdı çarşafı baştan aşağı saç. Normalde alerjik bebek olduğundan ve kan ilaçları da alerji yaptığından hiç demir takviyesi alamadı. Demiri çok düşük de değildi son ölçüldüğünde. Şuan yurtdışındayız ve hemen götürebileceğim bir doktor da yok. Ya demiri çok düştü ya da başka bir sebebi var.Demir eksikliği dışında neden kaynaklanıyor olabilir bir fikriniz var mı? Ve ilaç kullanamadığı için demirini nasıl yükseltebiliriz?