Emirimiz Yarın minnağım iki operasyon geçirecek dualarınızı bekliyorum kızlar çok tedirginim ben nasıl 6 saat aç bırakacam yavrumu akıl verin ney tok tutar acaba dayanamazki kuzum açlığa 6 aylık henüz
zurgun Emirimiz 12 günlükken dil bağımız kesildi bir kaç saniyelik bir işlemle tabi daha önce götürdüğümüz özel hastanedeki doktor 6 aylık olduğunda anestezi ile yapacağını söyledi bence siz de en yakın devlet hastanesi KBB doktoruna yaptırabilirsiniz 6 aylık bebeye anestezi ne ya!!!
Deletedmom115 Emirimiz Canım versen de 6 saat içinde yine acıkır muhallebi tarzı şeyler yaparsan biraz daha tok tutar oyalamaya çalışman lazım bende 5 saat aç bıraktım sünnet için biraz zor oldu
GorkemEge MirAli bende emzirdim dil bağı için. Ama sünnet için lokal yapılınca bir şey yedirmeden sünnet yapılıyor. Aç kalması dil bağı için değil sünnet için.
mugelalmis Ne kadarlıksınız nasıl oluyor biz 1 ayligiz bizimde dil bagimiz var benimde pek bi bilgim yok arastiriyorum lazer kesim filan dedi doktor
Emirimiz mugelalmis canım hemen kestir ben 6 aylık kestirdim genel anestezi oldu daha erken bilseydik poliklinikte çocuk cerrahı kesiyormuş
mugelalmis zurgun siz nerede nasıl yaptirdiniz devlette yaptirdiniz heralde bende 24 une kbb ye randevu aldim bakalim ne diyecek asla anestezi yaptirmam insallah oyle olmuyordur
mugelalmis zurgun kilo alimi cok yavas buda beni dusunduruyor fakat emmesk cok guzel ve emmesine engel olmuyor gucluk cekmiyor genelde hemen uykuya daliyor memede diye doymuyor diye dusunmustum fakat acaba zorlaniyor mu dil bagindan yoruluyor mu diyorum sizin nasildi durum ?
Emirimiz zurgun emmedi zaten zar zor ağlaya ağlaya meme +mama gittik bıraktı emmeyi kimsede söylemedi bilemedik
zurgun mugelalmis ben ememediğinl farkettim göğsüm sürekli dolu doluydu ve emdikten sonra boşalmıyordu ağzında çiğniyordu resmen ama kestikten sonra bayağı bl düzeldi devlet hastanesinde yaptırdık özel hastane 6 aylık olunca yapabileceklerini söyledi
zurgun mugelalmis benim oğlan 1 aylık 3800 doğdu 4400 olmuş ki bu 600 gramı son iki haftada aldı bence dilaltı kesildikten sonra
mugelalmis zurgun benimkide 3600 dogdu fakat 1 ay oldu hala dogum kilomuza ulasamadik.3500 deyiz.cok guzel emiyor yutkunuyor gece sonu sutum bitiyor sağıyorum 20 ml den fazla cikmiyor boyu uzuyor fakat anlamadigim sekilde kilo almiyor
mugelalmis zurgun çiş bol bol buda karnının doydugunu gosteriyor doktor cisi takip edin demisti kaka belirsiz 3 gundur yapmiyor
mugelalmis Emirimiz çoook gecmis olsun 🙏 bize doğumdan sonra soyledi cocuk doktorumuz ilk kontrolde.size soylemediler mi sadece suanlik bir problem yok emmesinde sorun yok olursa lazer kesimle halloluyor korkma dedi ama baska bisey demedi.bende cabucak aldirma taraftariyim