Gorkeminannesiii 1 yaşındaki oglumun eli sürekli iki kulagında diş çıkartıyo azıları felan onla ilgili olabilirmi yada doktora götüreyimmi bilemedim 🤷♀️
ikiPrensesAnnesi20 Gorkeminannesiii benim kızım da 10 aylık sürekli elleri kulaginda cekistiriyor kulağını
AlpAnnesi94 Gorkeminannesiii Diş çıkarıyodur ve ağrılar kulağına vuruyodur kulağı ağrıyo o yüzden. Benim oğlum da öyle. Benim bile dişim ağrıdığında kulağıma vuruyo çok zor bi dönem. Calpol veriyorum çok sık olmasa da biraz rahatlasın ağrısını hafifletsin diye
Doga_sever Gorkeminannesiii dis olabilir ancak iltihap da olabilir. Emin olmak icin mutlaka doktora goturun. Eger iltihap varsa damlayla kisa surede geciyor. Yazik cocuk cekmesin aci.
Miniktospigim Gorkeminannesiii bizdede olmustı. KBB doktoruna gıttık kamerayla bakıp teshıstı koydu. İlacla gectı zaten
Cemre_61 Gorkeminannesiii bizde de aynı olmuştu bende calpol veriyodum elimizden başka bişey gelmiyo hemen çıkıp rahat etseler cidden bizim için de çok zor yardım edemiyo gibi hissetmek çaresiz kalmak hep iyi olsun bebişler
Gorkeminannesiii Cemre_61 yaa bire bizimki azıları patlatıyor 4 yerdende patladı azılar çok acı çekiyor ama içim acıyor valla ☹️