Lavinia_21 Oğlum 2,5 aylık Bibs ve we baby aldım ikisini de almıyor Philips acente denemelimiyim yoksa emzikten vazmıgeçmeliyim artık
Deletedmom_26 Lavinia_21 avent soft kullandık gerçi mamajoonun da vardı ilk sonra damaklı baktık nuk falan baktım onuda aliyo kaybolunca avent soft aldık şimdi avent Air olanı 18 ayliktayiz seviyoruz emzigimizi 😄
YeniAnneIstanbul Lavinia_21 bizimki bibs kabul etti, ama bildigim philips’in farkli emzikleride cok guzelmis
Ecemceylan Benim oğlum 2 aylıkken e bebeğin baby plus marka emziğin tutmuştu sizede fikir olsun hiç başka marka emzik de denemedim bu emziği verdiğim gibi tutmuştu
bilgemira Lavinia_21 okadar emzik vardi sadece disarda emdi evde uyurken falan asla almadi hala da almqz
Dmt-01 Lavinia_21 avent ultra air kullanıyorum ben 4 ay uğraştım 4 aylıkken tutmaya başladı emziği birçok marka model denedim ama aventi tuttu
AlinAda Avent kullanıyoruz bir iki diliyle attı ama geri verdim arada emiyor bazen istemiyor ruh haline göre 😊
Derya-Anne Lavinia_21 weebaby ’nin damaklı ve kiraz uçlu emziğini denedim ikisinide tutmadı 4 gün sonra 2 aylık olucak çok denedim ama başaramadım habire ellerini emiyo bende mecbur elleri çok üşüyo buz gibi oluyo diye eldiven takıyorum hala. Bi dışarı çıkabilsem eczaneden başka marka alıp deniycem tekrar