Bersahefem tugberk_oguz korseyi sezeryandan hemen sonra mı kuşşanmak lazım acaba ben sezeryan olalı 2 ay oldu takmadım hiç
42Eylul07 tugberk_oguz korse kullanmiyorum 4 gun oldu sezaryen olali cemberle sardik. Dr cok siki korse tavsiye etmedi zaten.
42Eylul07 tugberk_oguz tülbent iste😅 eşarp cember oyle diyoruz biz😅 karni yukari hafif kaldirarak sardik cok sikmadan iyi oluyor korseden daha rahat korse biraz daha iyi olunca takicam