9 buçuk aylık kızımın 2 gündür ateşi 39larda seyrediyor bademcikleri iltihaplanmış macrol antibiyotik veriyoruz 12 saatte bir, doktor calpol ve dolveni 3 saatte bir dönüşümlü vermemizi söyledi ama hiçbir etkisi yok saat başı duş aldırıyoruz eklem yerlerini siliyoruz ılık suyla düşmüyor hep 39,5 civarı seyrediyor, 2 günde 4 kere acile gittik birşeyde yapmıyorlar en son internette sarımsak kürü buldum zeytinyağıyla ayağının altına sürdüm etki etmesini bekliyorum başka neler yapabilirim ilk kez ateşlendi doğduğundan beri öyle tecrübesizim ki benim ortalığı yıkan kızım gitti yerine bir robot geldi sanki bütün gün boş boş bakıyor bilinci kapalı gibi kahroluyorum böyle gördükçe 😔