senamiray Kızlar burda paylaş kazan yaptım kaydedilmem 37 oldu hatta ama yararlanamazsınız diyor müşteri hizmetleri bu güne kadar hep aynı şekil burdan kaydedilme oluyordu kazanıyordum aynı hesaptan kurallara uyarak yaptım şimdi hile diyorlar her zaman böyle kazanırdım gerçekten güvenim kallmadı oraya daha alişveriş yapmam
Yagmursonrasitoprakkokusu senamiray benim de kupon görünürde var ama kullanamıyorum neden bilmiyorum. İlk kez yaptım ben de
Aybersa senamiray sizin değil de , sizi kaydeden hesap fake ise yani kullanilmamis hesap ise vermiyorlar , ben iki kez katıldım ikisinde de vermediler sinirlerim zıpladı,daha da hayatta katılmam 😱
yalnizbirisi senamiray Aynen banada öyle dedi asistan aynı wifi uzerinden bır kaç kupon yapılmış yapılmadı oysa vede yapıldi diyelim çok saçma belki ailemden başkasıda yapacak bunun için başka internet ağımi kullansın. Sinir oldum iyice ikidir vermiyor kuralları ihlal eden birşeyim olmadığı halde. Bir daha alışveriş yapmacagimi asistanada soyledim
Deletedmom0099 senamiray 5 kere katıldım, hem kendimden hem eşimden hepsinde de aldım. genelde 40 kaydetme yapıyorum, hiç alışveriş yapılmamış hesaptan kaydetme yapınca vermiyor o yüzden riske atmıyorum
Deletedmom0099 Merida1 bilmediğini bilsem söylerdim 😂😂 ama eşinden yapıcaksan onun telefonundan yap koleksiyonu, sonra linki kendine at. yani kendi telefonundan o linke hiç girmemiş ol ben öyle yapıyorum