Hanımlar merhaba
22 aylık oğlum bugünlerde idrarını bezi çıkardıktan sonra yapıyor, eğer ki beze çiş yaptıysa çok ağlıyor ve sürekli bi bezini çekiştirme halinde. İdrarında hafiften bi koku alıyorum ama kanama ya da kızarıklık vs yok. Bunun sebebi tuvalet eğitimi için hazır olması mı yoksa idrar yolu enfeksiyonu mu fikirlerinize ihtiyacım var 🙏