Arkadaşlar herkese merhaba… gördüğüm (okuduğum🙂) kadarıyla forumda uykudan, emzirmeden, bebeklerinin bebekçe davranışlarından vs. şikayetçi (bunu kötü anlamda söylemiyorum) annelerimiz var. Bu duyguları çok iyi anlayan 20 aylık bir bebiş annesi olarak sizlere instagramda bir sayfa tavsiye etmek istiyorum. Ben bu sayfayı oğlum 11 aylıkken keşfettim ve o güne kadar kendime hayatı zindan ettiğimi farkettim. Okudukça bilinçlendim, aydınlandım.. yazacak çok şey var ama uzatmak istemiyorum… bilenler bilir, bilmeyenler lütfen bir göz atın 💜 şifa olsun.