12 günlük anneyim cuma günü gümüş kapak aldım göğüs ucu yaralarım geçti ama hala göğüs uçlarım da sızlama acıma var bebeğim ilk emerken de ağrı yapıyor. Bir de kapağı çıkarınca göğüs ucum şişmiş oluyor benim tahminim sütüm aktığı için kapağa havasız kalıyor o şişiriyor böyle olunca da bebeğim ilkte almakta zorlanıyor. Ben mi yanlış kullanıyorum acaba hala ağrı olması normal mi yoksa göğsün alışma süresiyle mi alakalı ?