Urazasln1 Humeyra6554 oo asabiyiz demek benimkide 7 aylik bisey istemediginde kafayi ceviriyo agliyo kiziyo meme emerken gec verdiysem saclarini yoluyo oglum ama yumrukla kendini sıktı gini görmedim hic
Fer4hh Humeyra6554 ikizlerim var bi kızımda çok sinirli bağırıyor resmen bizde 7 aylığız normal diye düşünüyorum