Nesliyigit yanı soyle soylıyım bu o kolyeye ınancınızla alakalı bence 😂 bızde var gercek ıthal kehrıbar 5 gr 250 tlye almıstık cok pahalıydı dıs cıkarmadan once kaybettık sandık neyse kehrıbarı takılı degılken dıs cıkardı ne huzursuzlugu ne salyası ne de baska bıseyı olmadı yanı bu kehrıbarla degıl cocugunuzla alakalı ✋🏻