Cigdemino Böyle birden inatlaşıp yemeyi bırakıp kaşık görünce bağıran, sonra düzelen eskisi gibi yiyen bebekleriniz var mı?
nursocum Cigdemino benim oğlum öyle resmen kavga ediyor benimle yemek görünce aç bırakıp sonra yediriyorum zaten çoğu zaman sadece karpuz yiyor mevsimide geçiyor yavaş yavaş bakalım bu sefer ne yiyecek
Anneyok1 Cigdemino 18 aylık sabahtan beri meme emiyor tövbe ağzına bir şey koymadı çığlık atıyor vermeye kalkınca
Cigdemino nursocum Kaç aylık acaba? Bir hafta oldu belki de geçti resmen yaşlandım gözümün önünde zayıflıyor kızım çok üzülüyorum. Kaşık görümce sinirleniyor acayip. Yerse çok az pilav ve makarna yiyor sadece o da gerçekten çok çok az. Bu yüzden de kabız oluyor. Benim kızım 21 aylık bu arada
nursocum Cigdemino 19 aylık geçicidir diye düşünüyorum ama çareyi aç bırakmada buldum yoksa hiç bişey yemek istemiyor
Cigdemino Anneyok1 Ben de emziriyorum ama çok az uykudan uykuya anca. Memeyi de sevmiyor . Gerçekten yıprandım sürekli ağlamak geliyor içimden aç olduğunu düşündükçe
Cigdemino nursocum mesela nasıl aç bırakıyorsunuz kaç saat? Örneğin kızım bugün saat 9da yarım yamalak çok az kaşar ve biraz salatalık yedi. Ama gerçekten çok cok az. Sonra öğlen uyudu uyandı bekledim saat 2ye doğru birseyler verdim yok yine yemedi.
Cigdemino nursocum Anladım. Valla aç aç yatırıyorum çocuğu resmen zayıfladı içim gidiyor. Allah yardımcımız olsun
Cigdemino nursocum Ben de öyle ya hiç bir şey yiyesim gelmiyor hep modum düşük dolanıyorum evin içinde iş yapmak da gelmiyor içimden
Cigdemino nursocum Hayır malesef. İnanın sırf yesin diye hazır poğaça bile aldırdım bugün asla yemedi. Biraz ekmek içi yiyor sadece onun dışında pilav makarna ve salatalık. Yoğurdu seven cocuk onu bile sevmez oldu.
nursocum Cigdemino Hadi ya o kötü olmuş benimki seviyor Allahtan hiç bişey yemezse eline veriyorum. Gerçekten öyle bizde az önce onu konuşuyorduk günde 3 kere yoğurt yiyordu şimdi oda yok ilginç gerçekten
s_koc Cigdemino benim kızım da birkaç gündür aynı durumda, cok sevdiği şeyleri bile yemez oldu. Bir yandan elleri ağzında diş çıkarıyor sanırsam. Dişlerini tamamladı mı belki diş çıkarıyordur?
Cigdemino s_koc evet azıları çıkıyor ama baktığımda hep aynı yani bir değişiklik yok ağzının içinde. Önceden de baş göstermişti hala aynı duruyor. Ağrıdan değil de böyle inada bindirdi gibi 😕